Të vërtetat e Sigmund Freudit rreth dashurisë dhe seksit.

Nëse ekziston një gjë që pothuajse të gjithë pacientët negociojnë në trajtimin e tyre, është Dashuria. Jam me te vërtet i dashur? Çfarë mund të bëj për të bërë marrëdhënien time të funksionojë? Pse nuk mund të gjej një partner të qëndrueshëm? Mos bëj diçka gabim?

Ju kujton diçka? Nëse jo, jeni një nga njerëzit e paktë atje që nuk bën pyetje të ngjashme.

Sido që të jetë, të gjithë duam të ndihemi të dashur. Dashuria, seksi, fantazitë dhe lidhjet e dashurisë janë në mendjet tona në çdo kohë, me vetëdije dhe pa vetëdije. Kur bëhet fjalë për seksin dhe dashurinë, Sigmund Freud është pozicionuar drejtë për disa gjëra. Shoqata Amerikane Psikoanalitike ndan me ne cilat janë:

1) Seksualiteti është dobësi dhe forcë e të gjithëve:

Seksi është një motivues parësor dhe emërues i përbashkët për të gjithë ne. Edhe njerëzit më puritanë mund të luftojnë në një masë të madhe me orekset dhe shprehjet e tyre seksuale. Nëse kërkon dikush fakte, mjafton të shohë skandalet e shumta që kanë tronditur Vatikanin dhe kishat fondamentaliste. Frojdi vëzhgoi këtë luftë epshore tek burrat dhe gratë herët në Vjenën Viktoriane. Por seksualiteti ynë gjithashtu na përcakton në mënyra të shëndetshme dhe plotësisht të nevojshme.

2) Çdo pjesë e trupit është erotike?

Freud e dinte që qeniet njerëzore ishin qysh në fillim qenie seksuale. U frymëzua nga foshnja në gjoksin e nënës për të nxjerrë në pah shembullin e një seksualiteti më të pjekur, duke thënë: “Kushdo që ka parë një foshnjë të shtrirë në gjoks, të ngopur pas gjidhënies dhe të flejë me faqe të kuqe dhe një buzëqeshje të lumtur, nuk mund të mos shpëtojë nga problematizimi, se ky imazh mbetet një prototip i shprehjes së kënaqësisë seksuale të mëvonshme në jetë”. Gjithashtu e dinte se eksitimi seksual nuk kufizohet në organet gjenitale, pasi kënaqësia arrihet përmes lidhjes seksuale në çdo zonë potencialisht të përcaktuar nga temperamenti. Edhe sot, shumë njerëz e kanë të vështirë ta pranojnë këtë ide.

3) Të gjitha marrëdhëniet e dashurisë përmbajnë ndienja ambivalente:

Ndër zbulimet e ndryshme të Freudit ishte ambivalenca që përfshihet në të gjitha marrëdhëniet e ngushta dhe personale. Ndërsa mund të ndiejmë me vetëdije dashuri reale dhe të vërtetë për një bashkëshort/e, partner/e, prind ose fëmijë, gjërat nuk janë kurrë saktësisht ato që duken. Në botën e të pandërgjegjshmes, poshtë edhe pjesëmarrjes më të ngrohtë dhe më të dhimbshur gjenden emocionet, fantazitë dhe idetë që janë negative, të urryera dhe shkatërruese. Frojdi pranoi se kjo përzierje dashurie dhe urrejtje në kuadër të marrëdhënieve të ngushta është pjesë e natyrës njerëzore dhe jo domosdoshmërisht patologjike.

4) Mësojmë se si të duam nga marrëdhëniet tona të hershme me prindërit:

Marrëdhëniet tona të hershme me prindërit na ndihmojnë të formojmë një “hartë dashurie” që zgjat një jetë. Kjo përmendet në terminologjinë psikoanalitike si “transferim”. Freudi theksoi se kur gjejmë një objekt dashurie, në thelb e “rizbulojmë”. Prandaj dhe fenomeni i njohur i njerëzve që zgjedhin shpesh partnerë që i kujtojnë nënën / babanë e tyre. Të gjithë e kemi parë.

5) Partneri ynë bëhet pjesë e vetes sonë?

Frojdi vuri në dukje se karakteristikat, besimet, ndienjat dhe sjelljet e atyre që duam përfshihen në veten tonë dhe bëhen pjesë e shpirtit tonë. E quajti këtë proces “të brendshëm”. Teoria e tij për thellësinë e lidhjes midis njerëzve përmbahet në këto shprehje pasi i referohemi një personi tonë të dashur si “gjysma ime tjetër”.

6) Imagjinata është një faktor i rëndësishëm në eksitimin seksual:

Frojdi vërejti se eksitimi seksual vjen nga tre drejtime:

Bota e jashtme (marrëdhëniet, historia seksuale)

Brendësia organike (hormonet gjinore)

Jeta mendore (fantazitë seksuale).

Në fantazitë tona seksuale shpesh krijojmë të gjitha llojet e skenareve të çuditshme dhe “perverse” që shtojnë eksitim seksual me shpresën se do të na çojnë në kënaqësi të përshkallëzuar. Kjo është krejtësisht normale, por kjo nuk do të thotë se me të vërtetë dëshirojmë të përfshihemi në skenarë të tillë.

/Kalendari Enciklopedik Shqiptar

Loading...
Loading...
Loading...
Advertisements

Comments are closed.

%d bloggers like this:

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close